Інформація щодо організації освітнього процесу

Інформація щодо організації освітнього процесу

у  Полтавському фаховому коледжі Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого у першому (непарному) семестрі 2022/2023 навчального року

 

Розпорядженням директора № 37 від 24.08.2022р. визначений синхронний формат проведення занять дистанційно у цьому навчальному семестрі.

Куратори груп скинуть посилання на першу зустріч з адміністрацією Коледжу  студентам відповідної групи.

У разі оголошення у Вас сигналу «Повітряна тривога» і Ви не зможете бути присутнім(-ньою) на зустрічі, повідомте про це куратора.

У разі оголошення такого сигналу у місті Полтава – ми вийдемо до Вас на зв’язок обов’язково.

Куратори груп мають ознайомити на першій кураторській годині студентів з:

  • навчальним планом та графіком освітнього процесу на 2022/2023 навчальний рік;
  • організацією освітнього процесу у Коледжі відповідно до затверджених Положень та інших нормативних документів, системою оцінювання знань, порядком допуску до підсумкового контролю (сесія, атестація), відпрацюванням пропущених занять, можливістю відсутності на заняттях за заявою, хворобою і т ін.;
  • роботою з Навчальним електронним інформаційним комплексом (НЕІК), Автоматизованою системою управління навчальним процесом (АСУ);
  • провести інструктажі з безпеки життєдіяльності.

 

 Викладачі циклових комісій зобов’язані забезпечити необхідний інструментарій та методичне наповнення НЕІК для дистанційної роботи зі студентами. При проведенні лекцій та семінарських (практичних) занять  використовуються цифрові інструменти Zoom.

 Розклад занять буде складатись за традиційним підходом (аудиторії в ньому вказані для викладачів), із проведенням лекційних та семінарських (практичних) занять, без виділення окремо днів для лекційних занять. Перші два тижні – начитка лекцій.


 

 Довідки про навчання у Коледжі студентам І курсу можна отримати у куратора з 1  вересня як особисто, так і на Вашу адресу листом або електронною поштою.

 Поселення до гуртожитку проводитися у цьому семестрі не буде, сплачувати за проживання не потрібно.

 Усі роз’яснення щодо організації освітнього процесу, а також отримати відповіді на питання, що турбують, можна на зустрічах з директором Коледжу, які будуть проводитися у вересні щотижня, у жовтні – один раз на два тижні, далі – за потребою.

 Щодо сесійного контролю буде оприлюднено окреме розпорядження на сайті Коледжу.

 Списки груп І курсу можна переглянути на сайті в інформації для вступників. Вони будуть уточнені (доповнені) 30 серпня, оскільки триває додаткове зарахування.

 

Ви мали сміливість розпочати нову сторінку свого життя разом з     нами  ми маємо впевненість, що разом подолаємо усі виклики в ім’я процвітання миру та незалежної України!

Бажаємо всім мужності, натхнення, незламної віри в нашу Перемогу, яку наближаємо щодня!

 
Top