Студентські роки — це час самоствердження, пошуку власного шляху, нових знайомств та великих надій. Але для тих, хто стає мішенню булінгу, це також період болю, тривоги й глибокого самотнього мовчання. Іноді один жарт, що злетів з чужих вуст, залишається шрамом на серці назавжди. Булінг — це не просто “жарти”, якщо сміється тільки одна сторона.
Це — систематичне приниження, образи, ізоляція, або навіть мовчазне ігнорування, яке може глибоко ранити людину. Що відчуває людина, яку цькують? З психологічної точки зору, булінг руйнує одразу кілька важливих речей:
• Самооцінку — постійні насмішки змушують сумніватися в собі.
• Довіру до людей — “а раптом мене знову зрадять?”
• Відчуття безпеки — навіть пара стає стресом, бо там «вони».
Наслідки можуть бути серйозні: тривожність, депресія, соціальна ізоляція, навіть суїцидальні думки.А що думають ті, хто булить?
Дивно, але часто — самі не в найкращому стані.
Це може бути спроба «самоствердитись», приховати свої страхи чи слабкості, або просто копіювання чужої токсичної поведінки.
Булер не завжди усвідомлює, що ранить — але це не виправдання. “Я просто спостерігав” — теж відповідальність
Психологія каже: глядачі — ключова фігура.
Коли ніхто не реагує, булінг лише посилюється.
Навіть одна фраза підтримки або “не смішно” може змінити ситуацію. Що робити?
• Якщо ти страждаєш від булінгу — не мовчи. Психолог, куратор, довірена людина — почни з одного кроку.
• Якщо ти бачиш, як знущаються з іншого — підтримай або повідом.
• Якщо ти колись когось принижував — подумай: чи справді ти хочеш бути джерелом болю?
Не ігноруйте біль за посмішкою /
• За фасадом “успішного” студента може ховатися дитина, яка кожного дня бореться з невидимими демонами. Не проходьте повз. Булінг — це не “просто слова”. Це рани, які кровоточать навіть тоді, коли їх не видно. У нашому коледжі ми будуємо простір, де всі мають право на повагу, підтримку і безпеку.
Психолог завжди готовий вислухати, не засуджуючи, і допомогти знайти вихід!
- Головна
- Історія
- Структура
- Навчальна робота
- Циклова комісія правових фундаментальних та професійно-практичних дисциплін
- Дисципліни циклової комісії правових фундаментальних та професійно-практичних дисциплін
- Графік консультацій циклової комісії правових фундаментальних та професійно-практичних дисциплін
- Графік комісійного відпрацювання академічної заборгованості студентів у 2 семестрі для 2-3 курсу
- Графік відпрацювання академічної заборгованості у 2 семестрі для студентів 2-3 курсу
- Програми практик
- Вимоги до курсових робіт
- Циклова комісія загальноосвітніх та соціально-гуманітарних дисциплін
- Розклад занять
- Моніторинг якості освіти
- Заявка на підручники на 2019-2020 н.р.
- Платформи для вдосконалення навичок і саморозвитку
- Співпраця зі стейкхолдерами та роботодавцями
- Циклова комісія правових фундаментальних та професійно-практичних дисциплін
- Вступникам
- АЛГОРИТМ ДІЙ ВСТУПНИКА – 2025
- Презентація
- Строки вступної кампанії 2025
- Електронна подача документів
- Програми вступних випробувань
- Правила прийому до Полтавського фахового коледжу НЮУ 2025
- Положення про приймальну комісію Полтавського фахового коледжу НЮУ
- Положення про рейтинговий розгляд мотиваційних листів вступників
- Положення про апеляційну комісію
- Результати розгляду мотиваційних листів
- Вступники рекомендовані до зарахування
- Результати зарахування студентів до коледжу
- Списки груп студентів першого курсу
- Вартість освітніх послуг
- Кодекс академічної етики
- Як доїхати до Полтавського фахового коледжу
- Студрада
- Інформація для студентів
- Організація освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році
- Списки академічних груп
- Списки поселення у гуртожиток
- Розклад занять
- Рейтинг студентів
- Реквізити для оплати навчання
- Заява про видачу свідоцтва (2 курс)
- Вимоги до курсових робіт
- Положення про користування гуртожитками
- Рекомендації щодо дій у разі надзвичайної ситуації
- Вибіркові навчальні дисципліни
- Роз’яснення щодо військово-облікових документів студентів та вступників
- Навчальний відділ
- Психологічна служба
- Правоосвітня робота
- Нормативні документи