- Створити електронний кабінет (така можливість з’явиться з 23 червня 2023 року).
- Оформити електронний підпис для осіб, які не мають можливості подати оригінали документів особисто (найпростіше – через ПриватБанк).
- Заповнити в електронному кабінеті заяву (така можливість з’явиться у вступників на основі 9 класів – з 30 червня 2023 р., а у вступників на основі 11 класів – з 10 липня 2023 р.). У заяві вкажіть вірні номери телефонів, за якими можливо з Вами зв’язатися, або Вашими батьками, якщо необхідно уточнити інформацію.
- Написати (або завантажити) до електронного кабінету мотиваційний лист, фото 3х4, документ про освіту.
Положення про рейтинговий розгляд мотиваційних листів вступників до Відокремленого структурного підрозділу «Полтавський фаховий коледж Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого» у 2023 році розміщено на сайті у вкладці «Вступникам».
- Чекати рішення комісії з рейтингового розгляду мотиваційних листів. Зверніть увагу, що зарахування до коледжу відбувається лише за результатами розгляду мотиваційних листів, без вступних іспитів.
- Після отримання від приймальної комісії рекомендації до зарахування – підтвердити в електронному кабінеті вибір навчання саме у Полтавському фаховому коледжі імені Ярослава Мудрого.
- Зібрати у паперову папку на зав’язках:
- документ про освіту (свідоцтво, атестат, диплом) та додаток до нього (оригінал та копію)
- фото 3×4
- паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків (оригінал та копія)
- копію військово – облікового документа
- медичну довідку 086-О, довідку про отримані щеплення, у разі поселення до гуртожитку
- 2 конверти з марками
- Якщо Ви рекомендовані до зарахування на навчання існують три варіанти подачі документів:
Перший варіант: у Вас наявний електронний підпис. Ви накладаєте електронний підпис на свою електронну заяву і надсилаєте на адресу Полтавського фахового коледжу Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого копії перелічених у пункті 6 документів (фото – оригінали) з обов’язковим описом вкладень. Члени приймальної комісії, після отримання цих документів, формують Вашу особову справу і повідомляють про порядок укладення договорів на надання та оплату освітніх послуг.
Другий варіант: у Вас відсутній електронний підпис. У цьому випадку Вам необхідно до дати виконання вступниками вимог до зарахування, прийти до приймальної комісії коледжу, підписати подану через електронний кабінет заяву та подати папку з документами, переліченими у п.6. При собі необхідно мати оригінали цих документів. Члени приймальної комісії, після отримання цих документів, формують Вашу особову справу і пропонують укласти договори на надання та оплату освітніх послуг.
Третій варіант: Ви подавали заяву в паперовій формі (виключні випадки, передбачені Правилами прийому). У цьому випадку Вам необхідно до дати виконання вступниками вимог до зарахування, прийти до приймальної комісії коледжу укласти договори на надання та оплату освітніх послуг.
Зверніть увагу! Договір підписує вступник і законний представник, якщо вступник є неповнолітнім.
У коледжі завжди є відповідальна особа Приймальної комісії, яка відповість на Ваші питання щодо створення і подачі документів через електронний кабінет (м. т. 0688969817)
Після видання наказу на зарахування – вітаємо, Ви студентJ
Чекайте інформацію щодо поселення до гуртожитку і початку освітнього процесу на сайті коледжу та слідкуйте за нашими сторінками у соціальних мережах!
Будьте певні – Ваша мрія стати студентом одного з кращих закладів України неодмінно здійсниться!
Ми завжди готові Вас підтримати!
Разом до перемоги!
Разом до Ваших мрій!
Чекаємо за адресою:
м. Полтава, пр-т Першотравневий, 14
т. (0532) 56-01-42
Номер приймальної комісії: +380 68 896 9817
е-mail: nlucollege@nlu.edu.ua
сайт: http://plc.nlu.edu.ua/
Instagram: poltavalaw
Facebook: PoltavaCollegeNLU
Telegram: COLLEGE | NLU