Єдиний шлях, який веде до знання, — це діяльність
Бернард Шоу
Основне завдання, над яким працює комісія, – це формування висококваліфікованого молодшого бакалавра з належним рівнем знань, загальнолюдської культури, толерантності, творчої та всебічно розвиненої, свідомої особистості, справжнього патріота України.
Основні напрямки роботи комісії:
- впровадження новітніх технологій навчання та форм організації освітнього процесу;
- розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів;
- робота з обдарованими студентами, розвиток їхнього потенціалу;
- індивідуалізація навчальної діяльності з урахуванням здібностей та психологічних особливостей студентів;
- підвищення рівня кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів.
Найефективніший шлях втілення педагогічної ідеї в практику – організація роботи над науково-методичною проблемою. Тому викладачі циклової комісії загальноосвітніх дисциплін працюють над проблемою «Модернізація навчально-виховного процесу, науково-методичного забезпечення лекційних, практичних, семінарських, індивідуальних занять та самостійної роботи студентів».
Дисципліни загальноосвітнього циклу:
- Українська мова;
- Українська мова (за професійним спрямуванням);
- Українська література;
- Зарубіжна література;
- Іноземна мова;
- Іноземна мова (за професійним спрямуванням);
- Інформатика;
- Основи інформатики;
- Комп’ютерні технології в юридичній діяльності;
- Історія України;
- Всесвітня історія;
- Історія держави і права;
- Математика;
- Експериментальний курс «Природничі науки»;
- Захист України;
- Фізична культура;
- Діловодство;
- Філософія;
- Соціологія;
- Політологія;
- Економічна теорія;
- Логіка;
- Громадянська освіта.
Викладання дисциплін загальноосвітнього циклу забезпечують кваліфіковані викладачі, які мають високі професійні, методичні і наукові досягнення.
До складу комісії входять:
- Крайсвітня Юлія Володимирівна, викладач історії держави і права України, історії держави і права зарубіжних країн, історії України, всесвітньої історії, кандидат історичних наук, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
- Пащенко Олександр Володимирович, викладач економічних та ІТ дисциплін, кандидат економічних наук, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист;
- Логвиненко Валентина Іванівна, викладач суспільствознавчих дисциплін, кандидат філософських наук;
- Тараненко Олена Віталіївна – викладач української мови і літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
- Лисенко Алла Василівна – к.пед.н., викладач із діловодства, української мови (за професійним спрямуванням);
- Комаренко Євгеній Анатолійович – викладач з Всесвітньої історії, Захист України, Конституційне право зарубіжних країн, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії;
- Сипко Людмила Миколаївна, викладач іноземної мови, викладач вищої кваліфікаційної категорії;
- Рудь Ольга Валеріївна, викладач природничих наук, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії;
- Окара Олександра Андріївна, викладач іноземної мови, спеціаліст;
- Черненко Сергій Іванович – викладач фізичного виховання, спеціаліст.
Очолює циклову комісію загальноосвітніх та соціально-гуманітарних дисциплін кандидат історичних наук, спеціаліст вищої категорії Крайсвітня Юлія Володимирівна.
З метою популяризації загальноосвітніх дисциплін та обміну педагогічним досвідом викладачами періодично проводяться тижні циклової комісії, що поєднують різноманітні форми роботи: тренінги, форуми, дебати, дискусії, бесіди, відкриті лекції, круглі столи, майстер-класи, тематичні виставки тощо.
Викладачі циклової комісії займаються дослідницькою діяльністю, беруть участь у науково-практичних конференціях, є авторами наукових праць, здійснюють керівництво науковою роботою студентів, в результаті якої було підготовлено та опубліковано більш ніж 100 робіт у всеукраїнських та міжнародних збірниках. Завдяки наполегливій праці та високому професіоналізму викладачів циклової комісії студенти коледжу щороку стають лауреатами і переможцями обласних та всеукраїнських проектів, конкурсів та олімпіад.
Колектив циклової комісії систематично працює над підвищенням своєї кваліфікації: викладачі здобувають освіту за суміжними напрямами, є слухачами сертифікаційних програм і курсів, учасниками методичних об’єднань.
Значну увагу викладачі циклової комісії приділяють виховній роботі, є кураторами студентських груп, регулярно організовують екскурсії для студентів Полтавського юридичного коледжу, зустрічі з митцями, перегляди кінофільмів, дбають про всебічний розвиток майбутніх правників тощо.
![]() |
Викладач Всесвітньої історії та Захисту України Євгеній Комаренко |
• Регулярні заняття фізкультурою підвищують настрій і загальну фізичну активність людини, покращують опір до психологічних стресів, нормалізують окисно-відновні процеси, а також активізують процеси кровообігу.
• Зв’язок розумового виховання з фізичною культурою і спортом — багатосторонній. Заняття фізичною культурою і спортом допомагають розвитку пам’яті, особливо рухової та зорової, вдосконаленню уваги, її точності та якості.
• Регулярні фізичними вправи покращують процес компенсаторно-пристосувальних реакцій організму під час старіння, є запобіжним засобом його перебігу, сповільнюють зношення дихальної системи і цим самим продовжують життя і творчу активність людини.
• Під час занять фізичними вправами та спортом розвиваються і такі якості: сила волі, сміливість, самовладання, рішучість, упевненість у своїх силах, витримка, дисципліна, підпорядкування своїх вчинків меті команди і колективу.
Для чого необхідно вивчати математику й інші точні науки гуманітаріям?
• Вони допомагають зрозуміти світ навколо нас, так як закони всесвіту підпорядковані тому ж порядку, що панує в математиці!
• Математика, фізика розвивають важливі розумові якості: аналітичні, дедуктивні (здатність до узагальнення), критичні, прогностичні (вміння прогнозувати, мислити на кілька кроків вперед).
• Математика тренує логічні здібності, які формують каркас усього вашого мислення! Людину, яка не знає математики легко ввести в оману, так як вона не здатна виявити явне порушення логіки в твердженнях різних махінаторів і шарлатанів. Знання математики не дозволяє вас обдурити!
• Багато блискучих юристів крім юридичної освіти отримали ще й фізико-математичну. Це допомогло їм, як хорошим шахістам, вибудовувати складні комбінації варіантів захисту в суді, або винайти ефективні способи взаємодії із законодавчою базою і придумати різні нетривіальні рішення.
• Математика стане в нагоді й у бізнесі: розрахунки, побудова стратегії, передбачення дій конкурентів – усе це забезпечать знання з точних наук.
Колись відомий архітектор-новатор, художник Ле Корбюз’є сказав: «Математика — це велична споруда, створена уявою людини, для пізнання Всесвіту».