АЛГОРИТМ ДІЙ ВСТУПНИКА – 2022

 

  1. Створити електронний кабінет (така можливість з’явиться з 23 червня 2022 року).
  2. Оформити електронний підпис для осіб, які не мають можливості подати оригінали документів особисто (найпростіше – через ПриватБанк).
  3. Заповнити в електронному кабінеті заяву (така можливість з’явиться у вступників на основі 9 класів – з 30 червня 2022 р., а у вступників на основі 11 класів – з 14 липня 2022 р.). У заяві вкажіть вірні номери телефонів, за якими можливо з Вами зв’язатися, або Вашими батьками, якщо необхідно уточнити інформацію.
  4. Написати (або завантажити) до електронного кабінету мотиваційний лист, фото 3х4, документ про освіту (якщо він є в наявності).
  5. Чекати рішення комісії з рейтингового розгляду мотиваційних листів*.

    *- Зверніть увагу, що зарахування до коледжу відбувається лише за результатами розгляду мотиваційних листів, без вступних іспитів.

  6. Зібрати у паперову папку на зав’язках:
  • документ про освіту (свідоцтво, атестат, диплом) та додаток до нього (оригінал та копію).
  • 2 фото 3×4.
  • паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків (оригінал та копія).
  • копію приписного свідоцтва або військового квитка.
  • медичну довідку 086-О.
  • 2 конверти з марками.
  1. Якщо Ви рекомендовані до зарахування на навчання існують три варіанти подачі документів:

Перший варіант: у Вас наявний електронний підпис. Ви накладаєте електронний підпис на свою електронну заяву і надсилаєте на адресу Полтавського фахового коледжу Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого копії перелічених у пункті 6 документів (фото – оригінали). Члени приймальної комісії, після отримання цих документів, формують Вашу особову справу і повідомляють про порядок укладення договорів на надання та оплату освітніх послуг.

Другий варіант:  у Вас відсутній електронний підпис. У цьому випадку Вам необхідно до дати виконання вступниками вимог до зарахування, прийти до приймальної комісії коледжу, підписати подану через електронний кабінет заяву та подати папку з документами, переліченими у п.6. При собі необхідно мати оригінали цих документів. Члени приймальної комісії, після отримання цих документів, формують Вашу особову справу і пропонують  укласти договори на надання та оплату освітніх послуг.

Третій варіант: Ви подавали заяву в паперовій формі (виключні випадки, передбачені Правилами прийому). У цьому випадку Вам необхідно до дати виконання вступниками вимог до зарахування, прийти до приймальної комісії коледжу  укласти договори на надання та оплату освітніх послуг.

Зверніть увагу! Договір підписує вступник і законний представник, якщо вступник є неповнолітнім.

У коледжі завжди є відповідальна особа приймальної комісії, яка відповість на Ваші питання щодо створення і подачі документів через електронний кабінет.

Після видання наказу на зарахування  – вітаємо, Ви студент!!!

Чекайте інформацію щодо поселення до гуртожитку і початку освітнього процесу на сайті коледжу та слідкуйте  за нашими сторінками у соціальних мережах!


 

Будьте певні – Ваша мрія стати студентом одного з кращих закладів України неодмінно здійсниться!

Ми завжди готові Вас підтримати!

Разом до перемоги!

Разом до Ваших мрій!

Чекаємо за адресою:

м. Полтава, пр-т Першотравневий, 14

т. (0532) 56-01-42

е-mail: nlucollege@nlu.edu.ua

сайт: http://plc.nlu.edu.ua/

Instagram: poltavalaw

Facebook: PoltavaCollegeNLU

Telegram: COLLEGE | NLU

 
Top