- Створити електронний кабінет (така можливість з’явиться з 23 червня 2022 року).
- Оформити електронний підпис для осіб, які не мають можливості подати оригінали документів особисто (найпростіше – через ПриватБанк).
- Заповнити в електронному кабінеті заяву (така можливість з’явиться у вступників на основі 9 класів – з 30 червня 2022 р., а у вступників на основі 11 класів – з 14 липня 2022 р.). У заяві вкажіть вірні номери телефонів, за якими можливо з Вами зв’язатися, або Вашими батьками, якщо необхідно уточнити інформацію.
- Написати (або завантажити) до електронного кабінету мотиваційний лист, фото 3х4, документ про освіту (якщо він є в наявності).
- Чекати рішення комісії з рейтингового розгляду мотиваційних листів*.
*- Зверніть увагу, що зарахування до коледжу відбувається лише за результатами розгляду мотиваційних листів, без вступних іспитів.
- Зібрати у паперову папку на зав’язках:
- документ про освіту (свідоцтво, атестат, диплом) та додаток до нього (оригінал та копію).
- 2 фото 3×4.
- паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків (оригінал та копія).
- копію приписного свідоцтва або військового квитка.
- медичну довідку 086-О.
- 2 конверти з марками.
- Якщо Ви рекомендовані до зарахування на навчання існують три варіанти подачі документів:
Перший варіант: у Вас наявний електронний підпис. Ви накладаєте електронний підпис на свою електронну заяву і надсилаєте на адресу Полтавського фахового коледжу Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого копії перелічених у пункті 6 документів (фото – оригінали). Члени приймальної комісії, після отримання цих документів, формують Вашу особову справу і повідомляють про порядок укладення договорів на надання та оплату освітніх послуг.
Другий варіант: у Вас відсутній електронний підпис. У цьому випадку Вам необхідно до дати виконання вступниками вимог до зарахування, прийти до приймальної комісії коледжу, підписати подану через електронний кабінет заяву та подати папку з документами, переліченими у п.6. При собі необхідно мати оригінали цих документів. Члени приймальної комісії, після отримання цих документів, формують Вашу особову справу і пропонують укласти договори на надання та оплату освітніх послуг.
Третій варіант: Ви подавали заяву в паперовій формі (виключні випадки, передбачені Правилами прийому). У цьому випадку Вам необхідно до дати виконання вступниками вимог до зарахування, прийти до приймальної комісії коледжу укласти договори на надання та оплату освітніх послуг.
Зверніть увагу! Договір підписує вступник і законний представник, якщо вступник є неповнолітнім.
У коледжі завжди є відповідальна особа приймальної комісії, яка відповість на Ваші питання щодо створення і подачі документів через електронний кабінет.
Після видання наказу на зарахування – вітаємо, Ви студент!!!
Чекайте інформацію щодо поселення до гуртожитку і початку освітнього процесу на сайті коледжу та слідкуйте за нашими сторінками у соціальних мережах!
Будьте певні – Ваша мрія стати студентом одного з кращих закладів України неодмінно здійсниться!
Ми завжди готові Вас підтримати!
Разом до перемоги!
Разом до Ваших мрій!
Чекаємо за адресою:
м. Полтава, пр-т Першотравневий, 14
т. (0532) 56-01-42
е-mail: nlucollege@nlu.edu.ua
сайт: http://plc.nlu.edu.ua/
Instagram: poltavalaw
Facebook: PoltavaCollegeNLU
Telegram: COLLEGE | NLU